Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Prima Casa
securitate cibernetica
camere HD
City Forward
HPC ca serviciu
Gabriel Munteanu
proiecte strategice pentru invatamantul superior
CLopud
Motive Security Labs
inteligenta artificiala generativa
Cisco
scanner
previziuni
Fadata
energie
Sybase 365
Stagii pe bune
paysafecard
Peditel
nanoprospect